lundi 21 décembre 2015

Terra incognitan 2015 loppu

Terveisiä pohjolasta! Olen tämän viikon pohjoisessa vanhempien luona ja eipä täällä kyllä paljon aurinko paista. Mutta lumi tuo ihanaa joulutunnelmaa.
 Terra incognita loppui eilen. Tällä kertaa se oli todella mulle eräänlainen matka tuntemattomaan maahan ja aika uskomaton kokemus siitä tulikin. Thierryn videot oli myös inspiroivia (kuten yleensä). Tekstitän parhaillaan niistä yhtä, jonka saan toivottavasti julkaistua ennen vuodenvaihdetta.

Mulla seikkailu jatkuu vielä viikon verran: tänään alkoi 21 päivän prosessin kolmas viikko eli ohjelmassa vähemmän laimennettua mehua (2 osaa mehua, 1 osa vettä). Juon tässä just appelsiinimehua ja eron eilisen mehuun kyllä huomaa! Mulla ei ole täällä oikein kunnon mehustinta - sähköinen sitruspuristinkin vetelee jo viimeisiään - mutta olen kohta menossa kauppaan katsomaan mehutarjontaa.
Pääsin muuten viimein hyppäämään vaa'alle, ja ilmeisesti olen laihtunut suunnilleen viisi kiloa koko paaston aikana. Olen tämänhetkiseen painoon tyytyväinen: mahdun hyvin vaatteisiin, jotka aiemmin oli vähän tiukkoja, ja vatsa on litteä. Tämä kyllä motivoi pitämään suunnilleen saman linjan. Pitäisi tosin harrastaa enemmän joogaa ja muuta liikuntaa, jotta saisin vartalosta myös vähän kiinteämmän. Ehkä voisinkin joogata jo tänään...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire