samedi 12 décembre 2015

Video: parantuminen skitsofreenisesta psykoosista

Tekstitykset tähän videoon valmiit! Uskomaton tarina skitsofreenisestä psykoosista parantumisesta ruokavaliomuutoksen avulla. Klikkaa video tarvittaessa Youtubeen ja tekstitykset alapalkista oikealta.

Paasto sujuu hyvin! Eilen en yrittänytkään mennä ennen aamuneljää nukkumaan vaan puuhailin omiani siihen saakka. Toissapäivästä lähtien olen pikkuhiljaa tajunnut että minua ei enää palele! Ja vielä hassumpi juttu: olen ihan koukussa raittiiseen ilmaan! Ennen inhosin sitä, kun joku avasi ikkunan tuulettamisen vuoksi kun ulkona oli kylmä. Eilen illalla avasin ikkunan koko yöksi, ja olen nyt vähän väliä pistänyt pään ikkunasta ulos hengittääkseni. Olisi kyllä pitänyt tajuta tuulettaa huone jo paljon aikaisemmin, ilma oli täällä varmaan aika sakeaa kun olen polttanut paljon kynttilöitäkin viime aikoina.
Ulkona on mukava käydä myös.
 Toinen minun addiktio on suun huuhtelu kylmällä vedellä, teen sitäkin jatkuvasti.

Minun energiataso on myös noussut vähitellen. Tänään mulle tuli tosi harvinaislaatuinen siivouspuuska ja siivosin keittiön lattiasta kattoon, plus eteisen ja oman huoneen. Sitten soitin viulua, mikä sekään ei ole ihan jokapäiväistä yleensä. Mulla on myös tosi virkeä ja positiivinen fiilis.

Muun muassa tällaista tuli puuhailtua silloin neljän maissa yöllä:

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire